Дистанційне навчання для 11 класу (мова)

Карантин карантином, але вчитися треба, тому, любі мої учні, очікую від вас плодотворної праці ☺P. S. Для кожного класу - своя вкладка.Звіт про виконання приймаю у формі фото вашої роботи на електронку Svetlana438@UKR.NET, або в соцмережах Instagram, Viber, Telegram, Facebook. Хто вчасно звітується, тому роблю у своїх записах відмітки про виконання.



Урок 1 (48). Тема "Стильова роль неологізмів і застарілої лексики"
Термін виконання до 19.00 18 березня.

1. Перегляньте відео Неологізми та застаріла лексика
2. Опрацюйте теорію з фото


3. Виконайте вправу





Урок 2 (49). Тема "Стильове забарвлення фразеологізмів, виражальні можливості їх"
Термін виконання до 20.00 24 березня 

1. Пригадайте, що таке фразеологізм, переглянувши відео
2. Опрацюйте теорію, подану нижче




3. Виконайте вправи 400 та 403, подані нижче.




Урок 3 (52-53). Тема "Стильові особливості засобів словотвору. Стильові особливості частин мови" 
Термін виконання до 20.00 27 березня

1. Опрацюйте теорію, подану нижче


2. Опрацюйте § 50, 51.
3. Виконайте вправу, подану нижче

4. Виконайте впр. 5 (§ 50), 5,7 (§ 51), 


Урок 4 (54). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе про доброту, доброчинність, чуйність у ставленні до себе й до інших" (Дату ставимо 26.03, виконуємо на окремому подвійному аркуші)
Термін виконання до 20.00 27 березня.

1. Напишіть есе у форматі ЗНО про доброту, доброчинність, чуйність у ставленні до себе й до інших.
2. Скористуйтесь відео "Власне висловлення у форматі ЗНО"



Дистанційне навчання продовжується! Працюємо далі!
 Завдання виконуємо вчасно, не забуваємо про звіти.
(Терміни виконання робіт збігаються із шкільним розкладом)

Урок 5(55). Тема "Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних
стилях
Термін виконання до 20.00 7 квітня.

1. Пригадайте теорію про стилі мовлення, скориставшись поданою нижче інформацією.
2. Опрацюйте у підручнику правила з § 52 (вдумливо прочитайте та вивчіть основні поняття).
3. Виконайте впр.2,3,5 із підручника та подану нижче вправу
4. Підготуйтеся до контрольної роботи, повторивши у підручнику §44-52 включно.


Урок 6 (56). Тема "Контрольна робота" 
(Дату ставимо 09.04, виконуємо на окремому подвійному аркуші)
Термін виконання до 20.00 9 квітня
Для виконання контрольної роботи, перейдіть за посиланням.

Урок 7 (57). Тема "Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення)" 
Термін виконання до 20.00 14 квітня
Загальна характеристика жанрів в журналістиці – Частина 4 ...
1. Для початку виконайте усно впр. 1 з §53-54:
2. Опрацюйте теорію, подану нижче, законспектуйте головне.
3. Виконайте вправи, подані нижче. Впр. 430, 438 - усно; 432 і 436 (або 439) - письмово.







Урок 8 (58). Тема "Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова). Особливості листування" 
Термін виконання до 20.00 16 квітня
1. Ознайомтеся із теорією, поданою нижче, законспектуйте її:


Корисна порада на майбутнє:
2. Опрацюйте у підручнику § 55-56.
3. Виконайте письмово вправи, подані нижче.




Урок 10-11 (60-61). Тема "Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика).Урок мовленнєвого розвитку. Письмове складання
характеристики" 
Термін виконання до 20.00 22 квітня
1. Опрацюйте у підручнику теорію § 57-58.
2. Виконайте вправи, подані нижче.
 




Урок 12-13 (62-63). Тема "Етикетні жанри (привітання, вибачення)
Термін виконання до 20.00 23 квітня
1. Опрацюйте у підручниках § 59-60.
2. Виконайте впр. 3 ст. 202 (завд. 1-4) письмово.
3. Виконайте вправи, подані нижче.
4. Прочитайте інформацію, подану нижче. Вона буде для вас дуже корисною, адже просити вибачення вміє не кожен☺

Урок 14-16 (64-65). Тема "Повторення вивченого" 
Термін виконання до 20.00 28 квітня
1. Готуємось до ЗНО. Виконайте вправи, подані нижче.
2. Підготуйтесь до контрольної роботи, повторіть § 53-60.


Урок 16 (66). Тема "Контрольна робота" 
Термін виконання до 20.00 1 травня (письмовий варіант)
до 20.00 5 травня (відео)
РИТОРИКА
1. Прочитайте. Контрольна робота з теми "Практична риторика" не може вміщати в собі просто суху теорію з підручника. Тому я вирішила перевірити її в іншому форматі, який розкриє всі ваші знання із риторики. Ви повинні скласти виступ на одну з поданих нижче тем. Є два варіанти, як ви подасте цей виступ: 
1) на окремому подвійному аркуші у вигляді письмового виступу (до цього формату я буду прискіпливішою, перевірятиму на плагіат);
2) відеофайлом, у якому ви розкриваєте обрану тему усно. Такий формат має плюс - я не зможу перевірити пунктуаційні та орфографічні помилки (крім мене, ніхто цього відео не побачить, якщо бажаєте - можемо організувати онлайн-зустріч (чи конференцію) у Вайбері чи в іншій соцмережі, там і здасте контрольну, заодно і поспілкуємось ☺).
Поставтесь до цього завдання відповідально, адже вам ще не раз доведеться готувати виступ перед публікою.
2. Прочитайте подану нижче картку-інформатор "Основні вимоги до виступу".
Картка-інформатор "Основні вимоги до виступу"
   Вступ є необхідною частиною виступу. Він містить кілька речень, за допомогою яких оратор має привернути увагу слухачів, сформулювати та пояснити свій задум і підготувати грунт для сприйняття того, про що йтиметься в розмові.
   Вступ не повинен бути надто серйозним, надто сухим і надто довгим. Що краще знає оратор свою аудиторію, то вдалішим буде початок.
  Готуючи основну частину виступу (виклад), краще рухатися від простого до складного. Необхідно ставити себе на місце слухачів, яким буває важко збагнути зв'язок між окремими думками, подіями, фактами. Через це аудиторія починає втрачати увагу, відволікатися.
   Закінчення виступу - це кульмінація. вона має бути ефектною. Виступ потрібно закінчувати тоді, коли слухачі не хочуть, щоб ваша промова закінчувалася, а не тоді, коли вони вже мріють про це.
   При складанні виступу виділяйте основні тези, сміливо викидайте деталі і міркування про вічне, адже будь-який виступ повинен мати чіткий регламент, і за короткий час (зазвичай це 5-10 хвилин) вам потрібно познайомитися з аудиторією, зацікавити її, чітко викласти весь матеріал і відповісти на виниклі питання. Тому треба вибрати найголовніше, а другорядне залишити для особистих розмов.
3. Під час написання тексту виступу скористайтесь порадами із презентації.
4. Оберіть одну з тем. Напишіть/відзніміть виступ.
  1. Культура - це вроджені властивості людини.
  2. Культурна людина, хто вона така?
  3. Культурна людина та її риси.
  4. Жити серед людей - не просто.
  5. Жити серед людей - це значить вдосконалювати себе щоденно.
  6. Самовиховання - головний шлях удосконалення характеру.
  7. Звичаї, тобто правила поводження культурної людини.
Урок 17 (67). Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 5 травня
1. Шановні одинадцятикласники! Ми переходимо з вами до конкретної підготовки до ЗНО з української мови. Перегляньте відео з теми "Фонетика. Орфографія".
2. Пройдіть тестування за посиланням тест 1 та тест 2. Не забувайте про фотозвіти.
3. Додатково для тих, у кого є хороший доступ до Інтернету та бажання скласти ЗНО якнайкраще. Зареєструйтесь на курс "Українська мова та література. Підготовка до ЗНО" та починайте проходити всі завдання.

Урок 18 (68). Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 8 травня
1. Перегляньте відео з тем "Апостроф. М'який знак" та "Подовження. Подвоєння. Спрощення".
2. Пройдіть тестування: тест 1тест 2 та тест 3.

Оцінки можете переглянути за посиланням.



Урок 19 (70). Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 12 травня
1. Перегляньте відео з тем "НЕ з різними частинами мови" та "Загальна морфологія". 
2. Виконайте тест 1, тест 2 та тест 3.

Урок 20 (68). Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 14 травня
2. Виконайте тести.
Урок 21. Тема "Контрольна робота "
Термін виконання до 15.00 19 травня
1. Виконайте на окремих подвійних аркушах у лінію контрольну роботу 

Урок 22. Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 22 травня
1. Перегляньте відео з теми "Прикметник".
2. Виконайте тест "Прикметник".
3. Перегляньте відео з теми "Числівник".
4. Виконайте тест "Числівник".
5. Перегляньте відео з теми "Дієслово".
6. Виконайте тест "Дієслово".

Урок 23. Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 28 травня
1. Перегляньте відео з теми "Члени речення".
2. Перегляньте відео з теми "Класифікація речень".

Урок 24. Тема "Підготовка до ЗНО"
Термін виконання до 20.00 1 червня
1. Перегляньте відео з теми "Складне сполучникове речення 1"
2. Перегляньте відео з теми "Складне сполучникове речення 2".
3. Перегляньте відео з теми "Бесполучникове складне речення".
4. Перегляньте відео з теми "Власне висловлення у форматі ЗНО".
6. Напишіть власне висловлення із основної сесії ЗНО-2019.
Частина 3
Власне висловлення
Прочитайте наведений текст.
Людям властиво мріяти. У своїх фантазіях ми бачимо себе кращими, розумнішими, багатшими, щасливішими, тобто ледь не ідеальними, звичайно ж, у досконалому світі. І коли з плином часу рух до бажаного видається заважким і надто повільним, багато хто занепадає духом, опускає крила й, урешті-решт, відмовляється від прагнень…
Викладіть Ваш погляд на проблему: Як же вберегтися від зневіри на шляху до мрії?

Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, що найкраще підтвердять Вашу думку. Проілюструйте Ваші міркування посиланнями на приклади з художньої літератури чи інших видів мистецтва (зазначте автора й назву твору, укажіть на проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.

Любі одинадцятикласники! 
От і завершився ваш останній навчальний рік у нашій школі! Тепер ваше життя кардинально зміниться))) головне, щоб на краще! Старанно готуйтеся до іспитів, адже вони не за горами, я, зі свого боку, зробила максимум,тепер все залежить від вас.
Всі ви трудилися по-різному, але кожному з вас бажаю гарних канікул, вдалого ЗНО, приємного відпочинку та омріяної професії!
Мені було приємно працювати з вами))


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання