Дистанційне навчання для 6 класу (мова)


Карантин карантином, але вчитися треба, тому, любі мої учні, очікую від вас плодотворної праці ☺
P. S. Для кожного класу - своя вкладка.
Звіт про виконання приймаю у формі фото вашої роботи на електронку Svetlana438@UKR.NET, або в соцмережах Instagram, Viber, Telegram, Facebook. Хто вчасно звітується, тому роблю у своїх записах відмітки про виконання.

Урок 1-2 (102). Тема "Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Прикметник" 
Завдання виконати до 20:00 20 березня 
1. Повторіть відомості про прикметник, переглянувши відео Прикметник.
2. Виконайте вправи.

1. Розподіліть прикметники за розрядами. Якщо ви правильно виконаєте завдання, з перших букв записаних слів складеться початок прислів'я: «… не наносить».
Березовий, мамин, охайний, дружній, дерев'яний, Елеонорин, низький, дідусів, житній, олов'яний, апетитний, людський, алюмінієвий, Улянин.

2.Напишіть правильно складні прикметники у дві колонки: А) які пишуться разом; Б) які пишуться через дефіс, поясніть правопис. За умови правильного виконання з других літер кожного слова утвориться продовження прислів’я «Добре того вчити, хто хоче все знати»
Східно/слов’янський, сто/метровий, світло/зелений, осінньо/зимовий, добро/чинний, темно/синій, східно/європейський, холодно/кровний, озерно/болотний, сніжно/білий, багряно/червоний, оче/видний, сталево/сизий, червоно/гарячий, кисло/солодкий.
3. Прочитайте подані рекламні слогани, виправте помилки в них, запишіть.
«Пізнайко» - найбільш популярніший журнал для дітей.
«Ведмежатко» - саме солодке морозиво в світі.
«Nokia 6245» - найбільш тонкіший мобільний телефон.


Урок 3 (103). Тема "Контрольна робота. Прикметник"
(роботу підписуємо 18 березня і робимо на окремому подвійному аркуші)
Завдання виконати до 20:00 26 березня 

Щоб відкрити завдання контрольної, перейдіть за посиланням, або відкрийте фото, подані нижче.
Контрольна робота з теми "Прикметник"



Урок 4 (104). Тема "Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль"
Завдання виконати до 20:00 24 березня

1. Опрацюйте у підручнку § 37, вивчіть правила (на ст. 184-185).
2. Виконайте впр. 419, 420.


Урок 5-7 (105-107). Тема "Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені" 
Завдання виконати до 20:00 27 березня

1. Пригадайте з попереднього уроку поняття числівник, перегляньте відео.
2. Опрацюйте теорію з підручника на ст. 185-188.
3. Виконайте впр. 422, 423 - усно; 421, 424, 428 - письмово. 


Урок 8 (108). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського, І.Айвазовського та ін."
(роботу підписуємо 27 березня і робимо на окремому подвійному аркуші)
Завдання виконати до 20:00 27 березня

1. Ознайомтеся з орієнтовним планом твору-опису природи за картиною: 
1. Вступ:
а) загальне враження від художнього полотна;
б) історія написання твору, відомості про митця.
2. Основна частина:
а) опис переднього плану картини;
б) способи передачі глибини (тла) полотна;
в) опис побаченого справа, зліва, зверху, знизу.
3. Висновок (емоційна оцінка твору).

2. Розгляньте картини художників, подані нижче, оберіть, яка найбільше сподобалася, та опишіть її у своїму творі.
Споглядаючи на картини, дайте усно відповіді на питання:
  • Чому у саме ці місця обрали для змалювання художники? 
  • Яка пора року зображена на полотні? Який час доби? З чого це видно?
  • Що зображено на передньому плані картини? На задньому плані?
  • Чим приваблює колорит полотна? Який настрій навіває картина?
  • До яких роздумів спонукає?
Архип Іванович Куїнджі "Вечір на Україні"
Сергій Іванович Васильківський "Український пейзаж"
Іван Костянтинович Айвазовський "Штиль"

Юрій Іванович Пацан "Лебедине озеро"


3. Не забудьте скористатися пам'яткою "Як працювати над створенням власного твору?" 
1. Добре подумай над темою майбутнього твору, визнач, який обсяг матеріалу він охоплює.
2. Визнач основну думку свого твору й намагайся провести її через усю роботу.
3. Склади повний і чіткий план, дотримуйся його у процесі написання творчої роботи.
4. Тему розкривай глибоко і всебічно.
5. Дотримуйся послідовності у викладі думок.
6. Висловлюй своє ставлення до того, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення.
7. Дотримуйся пропорційності частин твору.
8. Пиши охайно, акуратно, грамотно, не забувай про абзаци.
9. Перевір написане, перепиши в робочий зошит.

    Дистанційне навчання продовжується! Працюємо далі!
     Завдання виконуємо вчасно, не забуваємо про звіти.
    (Терміни виконання робіт збігаються із шкільним розкладом)

Урок 9 (109). Тема "Відмінювання кількісних  числівників"
Завдання виконати до 20:00 6 квітня
1. Пригадайте (вивчіть, хто ще цього не зробив), що числівники бувають:
А) за будовою
ЧИСЛІВНИК ЯК ЧАСТИНА МОВИ - Числівник - Морфологія та орфографія ...
Б) за значенням

2. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (і письмові вправи теж!).

3. Опрацюйте у підручнику § 38.
4. Виконайте впр. 442 (письмово) та подані нижче вправи

Урок 10-11 (110-111). Тема "Відмінювання  порядкових, дробових і збірних числівників. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору"
Завдання виконати до 20:00 7 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (і письмові вправи теж!).


2. Опрацюйте у підручнику § 39.
3. Виконайте вправи, подані нижче
 
 

Урок 10-11 (111-112). Тема "Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у
непрямих відмінках"
Завдання виконати до 20:00 10 квітня
1. Перепишіть табличку у зошити (або роздрукуйте і вклейте), опрацюйте.
2. Запишіть самодиктант у зошити.

3. Закріпіть теорію, вивчивши у підручнику правила про вживання "ь" у числівниках на ст. 188 та 193 (про знак м'якшення).
4. Вик. впр. 427 та вправи, подані нижче:
1. Запишіть математичні вирази, використовуючи прийменники від, до. Зачитайте. Позначте орфограму «Буква ь у числівниках» у кінці та в середині числівників.
23 + 18 = 41
84 — 45 = 39
34 + 12 = 46
70 — 10 = 60.
2. Перепишіть, на місці крапок, де треба, поставте м’який знак.
1) Море буває тр.ох сортів: тихе море, хвильове море й бур’яне море.
2) Уперше зворотний бік Місяця було сфотографовано в жовтні тисяча дев’ятсот п’ят..десят .. дев’ятого року
3) Написи повторювалися дванадцят..ма мовами.
4) Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шіст..сот вісім..десят один кілометр на годину.
5) Чотир..и українські фронти рухались на захід чотир..ма залізними потоками.

Урок 12 (113). Тема "Роздільне написання складених числівників"
Завдання виконати до 20:00 13 квітня

1. Рекомендую до перегляду 👀 відеоуроки про числівник від МОН (коли буде вільний час, перегляньте, будь ласка, - зайвим точно не буде ☺)
2. Вивчіть правило:
3. Виконайте вправи, подані нижче.
1. Запишіть наведені числівники у три колонки: у першу – прості, у другу – складні, у третю – складені. 
Два, дев’яносто, двадцять сім, сорок один, п’ять, сто двадцять п’ять, п’ятдесят, п’ятсот, чотириста дев’яносто три, перший, двадцять восьмий, сорок, сорок чотири.

2. Розподіліть числівники за значенням (власне кількісні, дробові, збірні, порядкові).
Третій, сім, восьмеро, три четвертих, п'ятеро, дванадцятий, сто, дві третіх, сімнадцятий, шістдесятий, одна друга, двоє, один, тридцятеро, сорок, сім восьмих. 

3. Прочитайте. Визначте будову числівників, запишіть їх словами. 
67 зошитів, 243 грн 56 к., 64 тисячі, 575 мільйонів, 25 мільярдів. 
4. Перейдіть за посиланням та виконайте рефлексію.

Урок 13 (114). Тема "Написання разом порядкових числівників з -тисячний"
Завдання виконати до 20:00 14 квітня

1. Вивчіть правило:
 
2. Виконайте вправу, подану нижче. Поміркуйте: де будуть числівники, а де - прикметники?


Урок 14 (115). Тема "Узгодження числівників з іменниками"
Завдання виконати до 20:00 15 квітня

1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи УСНО всі вказівки вчителя (письмово вправи НЕ ВИКОНУЄТЕ), звертаєте увагу на теорію.

2. Перегляньте презентацію та виконайте вправи із неї.

Урок 15-16 (116-117). Тема "Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

Створення інформаційного допису типу оголошення про
певну подію з використанням числівників на позначення
дат і часу для розміщення в соцмережі"
Завдання виконати до 20:00 21 квітня

1. Перегляньте відео, подане нижче.


2. Перегляньте презентацію, виконуючи усі завдання, вказані у ній.

Урок 17 (118). Тема "Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник»
Завдання треба виконати до 20:00 21 квітня

1. Розгляньте схему "Числівник". Пригадайте за нею про числівник як частину мови.
2. Виконайте вправи, подані нижче.
496. Спишіть словосполучення із числівниками, замінюючи цифри словами. 
Графічні скорочення запишіть повністю. 
Визначте розряд числівників та групу за будовою (надпишіть олівцем). 
Розберіть один числівник як частину мови (послідовність розбору на ст. 202 у підручнику).
 497. Запишіть числівники словами (текст не переписуйте).
498.  Відредагуйте речення, запишіть. 
3. Виконайте тести.
 
4. Усно дайте відповіді на запитання.
Урок 18 (119). Тема "Контрольна робота. Числівник
Завдання треба виконати на окремих подвійних аркушах у лінію до 20:00 22 квітня

1. Виконайте контрольну роботу за посиланням.

Урок 19 (120). Тема "Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, 
синтаксична роль
Завдання треба виконати до 20:00 24 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (письмову вправу також).
2. Вивчіть правила у підручнику § 40 (поняття займенник та його розряди).
3. Виконайте вправи, подані нижче.


Урок 20 (121). Тема "Розряди займенників за значенням: особові, зворотний,  питальні й відносні; неозначені
Завдання треба виконати до 20:00 27 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (письмові завдання також, крім домашнього; вправи 1, 2, 3, 5 - письмово, 4 - усно(редагування тексту).
2. Вивчіть правила з § 41, 42.
3. Виконайте вправу, подану нижче.


Урок 21 (122). Тема "Розряди займенників за значенням: присвійні, вказівні; заперечні; означальні
Завдання треба виконати до 20:00 28 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (письмові завдання також, крім домашнього; вправи 1, 4, 5, 7 - письмово; 2 (заперечні займенники), 3 (скласти речення), 6 (прислів'я та приказки) - усно.
2. Вивчіть правила з § 43, 44, 45.

Урок 22-23 (123-124). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів" 
Завдання треба виконати до 20:00 30 квітня
1. Пригадайте, яку будову має текст-роздум.
Запам'ятайте! Будь-який твір має чітку структуру й будується за стрункою схемою: вступ, основна частина, висновок. Твір-роздум - особливий текст, будова якого визначена законами логіки.
2. Перегляньте відео про структуру твору-роздуму.
Якщо не зрозуміли структуру твору-роздуму, можете переглянути ще відео 1, відео 2.
3. Ознайомтеся з тематиками твору-роздуму. Оберіть одну з тем. Підготуйтеся до написання твору.
· Що я роблю для здійснення своєї мрії?
· У чому полягає гідність людини?
· Що важливіше – наполегливість чи скромність?
4. Напишіть твір-роздум на одну з тем, використовуючи займенники.

Урок 24-25 (125-126). Тема "Відмінювання займенників усіх розрядів
Завдання треба виконати до 20:00 5 травня
1. Виконайте завдання із презентації
¢ Завдань багато, бо ця інформація розрахована на 2 уроки.

Урок 26-27 (127-128). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору. Приставний н у формах особових і вказівних займенників" 
Завдання треба виконати до 20:00 7 травня
1. Вивчіть правило, подане нижче.

 2. Виконайте вправи, подані нижче.


Урок 28-29 (129-130). Тема "Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Правопис заперечних займенників" 
Завдання треба виконати до 20:00 12 травня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи вказівки вчителя (3 вправи також).
2. Вивчіть правила у підручнику на ст. 217, 218 або правила, подані нижче.
3. Виконайте вправу з підручника 491 та вправу, подану нижче.

Урок 30-32 (131-133). Тема "Написання займенників із прийменниками окремо. 
Урок мовленнєвого розвитку. Есей світоглядного змісту
Завдання треба виконати до 20:00 18 травня
1. Виконайте всі вказівки із презентації.


Урок 33 (134). Тема "Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник»
Завдання треба виконати до 20:00 19 травня
1. Виконайте вправи, подані нижче.
Вправа 554. І. Прочитайте текст. Чи доводилося вам бути свідком або учасником подібної ситуації? Що ви могли б додати до прочитаного?
ІІ. Знайдіть у тексті займенники, випишіть їх, визначте їхній розряд за значенням, а також відмінок, рід і число (якщо є).
ІІІ. Розберіть один займенник (на вибір) як частину мови (послідовність розбору та зразок у підручнику на ст. 225-226).

Вправа 556. Відредагуйте речення. Запишіть їх.
Тести та запитання. Виконайте письмово тести та усно дайте відповіді на запитання.



Урок 34 (135). Тема "Контрольна робота. Займенник" 
Завдання треба виконати до 13:00 20 травня
1. Виконайте контрольну роботу.


Урок 35 (136). Тема "Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні та граматичні помилки
Завдання треба виконати до 20:00 22 травня
Тест з мовної теми:"Лексикологія"
1. Пригадайте теорію про Лексикологію як розділ мовознавства, переглянувши правила 
§ 5-9.
2. Виконайте вправи, подані нижче.


Урок 36 (137). Тема "Фразеологія
Завдання треба виконати до 20:00 25 травня

1. Повторіть правила у підручнику з § 10-12.
2. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя, крім домашнього завдання.
3. Виконайте вправи, подані нижче.




Урок 37 (138). Тема "Словотвір та орфографія
Завдання треба виконати до 20:00 26 травня

1. Повторіть правила у підручнику з § 13-17.
2. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя.


Урок 38 (139). Тема "Морфологія й орфографія
Завдання треба виконати до 20:00 27 травня
1. Пригадайте теорію про Морфологію як розділ мовознавства, переглянувши правила 
§ 18.
2. Виконайте вправи, подані нижче.


Урок 39 (140). Тема "Підсумковий урок
Завдання треба виконати до 20:00 29 травня
 Діти! От і завершився наш навчальний рік! Для нас він був насиченим, незвичайним та неординарним. Ми з вами зробили багато роботи, виконали безліч цікавих завдань, вивчили купу теоретичного матеріалу, не зважаючи на те, що навчання наше було останнім часом дистанційним. Але ви справилися із цим! Ви - МОЛОДЦІ!!!
   Тому гарних вам канікул та приємного відпочинку!









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання