Дистанційне навчання для 5 класу (мова)


 Карантин карантином, але вчитися треба, тому, любі мої учні, очікую від вас плодотворної праці ☺P. S. Для кожного класу - своя вкладка.Звіт про виконання приймаю у формі фото вашої роботи на електронку Svetlana438@UKR.NET, або в соцмережах Instagram, Viber, Telegram, Facebook. Хто вчасно звітується, тому роблю у своїх записах відмітки про виконання.




Урок 1 (98-99). Тема "Тренувальні вправи для визначення другорядних членів речення" 
Завдання треба виконати до 20:00 19 березня

1.Повторіть правила про другорядні члени речення за табличкою:


2. Перегляньте відео Другорядні члени речення
3. Виконайте із цього відео вправу 4.
4. Виконайте вправу, подану нижче. Спишіть речення, підкресліть головні та другорядні члени речення:
1.Блакить мою душу обвіяла (П. Тичина.) 2.Підносяться до світла і добра мої думки (Д. Павличко.) 3.І найменший волос свою тінь кидає (Народна творчість.). 4. Явори посадила сестра при дорозі (За Т. Шевченком). 5. У полі холод став відчутнішим (І. Вільде).

Урок 2 (100). Тема "Контрольна робота. Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення" 
(Контрольну роботу виконуйте на окремих аркушах, без дати)
Завдання виконати до 20:00 25 березня
Варіант 1

Варіант 2


Урок 3-5 (101-104). Тема "Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами"
Завдання виконати до 20:00 25 березня

1. Перегляньте відео про однорідні члени речення (частина 1) та відео про однорідні члени речення (частина 2). Усі вправи із відео усно пропрацьовуйте.
2. Опрацюйте §54.
3. Виконайте із підручника впр. 427 (усно), 429, 433 (письмово).


Урок 6 (102). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум у художньому стилі на одну з тем (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»)"
Завдання виконати до 20:00 26 березня

1.  Пригадайте: роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).
2. Розгляньте табличку "Структура (будова) роздуму". Ця табличка допоможе вам у написанні твору.
Орієнтовний план
Опорні слова
Вступ

Теза 
Я думаю. що...;
мені здається, що...;
я вважаю, що...
Аргументи
Чому? Тому що...;
по-перше,...; по-друге,...
Докази
Хочеться згадати твір...;
наведу приклад
з власного життя
Висновок
Отже,...; підсумовуючи,
можна зазначити...

3. Прочитайте приклад твору-роздуму.
Що робить людину великою.
   Чомусь всі ми думаємо, що людину робить великою посада, яку вона обіймає. Але я думаю, що це помилка. Насправді, великою є людина, яка сумлінно і чесно виконує свій обов’язок.           Найголовніше – щоб людина любила свою професію. Бо ж хто до чого сумлінно робить свою справу. А якщо всі з любов’ю будуть працювати, то жити будемо краще.
   Але, мабуть, перш за все, велич людини виявляється не в тому, ким вона є, а в тому, як вона ставиться до своїх товаришів, знедолених людей…
   Велич людини в тому, що вона ніколи не зраджує своїх друзів, а, крім того, знаючи вади товаришів, любить їх такими, які вони є. А найвеличніша та людина, яка вміє визнавати і свої недоліки.

4. Напишіть твір на одну із тем: 

  • «Чому необхідно знати історію свого народу», 
  • «Чому потрібно знати звичаї свого народу», 
  • «Чого не можна купити за гроші», 
  • «Чому потрібно берегти природу»


Урок 7-8 (106-107). Тема "Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами"
Завдання виконати до 20:00 27 березня

1. Перегляньте відео про узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.
2. Опрацюйте у підручнику § 55.
3. Виконайте впр. 439 (письмово) та впр. 5 із відео (письмово).
4. Пройдіть тест.

    Дистанційне навчання продовжується! Працюємо далі!
     Завдання виконуємо вчасно, не забуваємо про звіти.
    (Терміни виконання робіт збігаються із шкільним розкладом)

Урок 9 (109-110). Тема "Тире при узагальнювальних словах у реченнях з
однорідними членами"
Завдання виконати до 20:00 6 квітня
1. Перегляньте відео,подане нижче. Уважно слухайте вчителя і виконуйте всі його вказівки (письмових вправ це теж стосується!), крім домашнього завдання.

2. Повторіть правила з § 55 (ст. 162-163).
3. Виконайте впр. 443, 447 (письмово); впр. 444 (усно).

Урок 10-11 (111-112). Тема "Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий
докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму"
Завдання виконати на окремому подвійному аркуші до 20:00 8 квітня


1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки учителя.
2. Для переказу тексту скористайтеся орієнтовним планом:
            
1. Дуб – символ незламності, могутності та довголіття.
2. Дуби-довгожителі.
3. Священне дерево слов’ян.
4. Хліб із жолудів.
5. Найстаріші дуби.
6. Пошанування дубів.


3. Прослухавши текст вдруге, перекажіть його за планом усно.
4. Прослухавши текст третій раз, запишіть його переказ у чернетку.
5. Перевіривши текст на чернетці, перепишіть його на подвійний аркуш.

Урок 12-13 (113-114). Тема "Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові
знаки при звертанні (повторення)"
Завдання виконати до 20:00 9 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя. Обов'язкові вправи із відео, які треба виконати: 
  • записати речення, 
  • розшифрувати і записати анаграми, 
  • прочитати скоромовки, 
  • виписати імена із скоромовок, 
  • скласти 5 речень, щоб імена з них стали звертаннями
  • за бажанням надіслати відео/аудіо, як ви зачитуєте скоромовки (за це будуть додаткові бали).

2. Закріпіть теорію, вивчивши правила із §57.
ЛАЙФХАК - ЗВЕРТАННЯ  ЗАВЖДИ ВЖИВАЄТЬСЯ У КЛИЧНОМУ ВІДМІНКУ
3. Виконайте впр. 455 (із підручника).



Урок 15 (115). Тема "Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові
знаки при звертанні (повторення).Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу"
Завдання виконати до 20:00 14 квітня
39. Звертання. Розділові знаки при звертанні

1.  Дайте усні відовіді на запитання, подані нижче. Таким чином ви підготуєтеся до тестів (наступне завдання). Якщо не знатимете відповідь на якесь запитання, звертайтеся до мене за допомогою.
- Що таке звертання? 
- Чим відрізняється звертання від інших членів речення? 
- У якому відмінку можуть бути звертання? 
- Де може стояти звертання? 
- Чим виражається звертання? 
- Як інтонаційно виділяється звертання? 
- Як виділяються звертання на письмі? 
- Які є види звертань за будовою?
2. Перевірте свої знання з теми "Звертання", виконавши тести.
3. Випишіть із будь-якого тексту (або придумайте самостійно) 3 речення із звертаннями, аби вони були в різних позиціях (на початку речення, в середині, в кінці).
4. Виконайте вправу, подану нижче (письмово).

Урок 16-17 (116-117). Тема "Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично)"
Завдання виконати до 20:00 16 квітня

1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (і письмові завдання теж).
2. Прочитайте у підручнику правила з § 58, вивчіть їх (табличку "Групи вставних слів і сполучень слів" на ст. 169 вчити також напам'ять).
3. Виконайте вправи із підручника 457, 459 - усно; 461, 462 - письмово.

Урок 18 (118). Тема "Виділення вставних слів на письмі комами"
Завдання виконати до 20:00 21 квітня
1. Виконайте завдання, подані у презентації.



Урок 19 (119). Тема "Складання інформаційного повідомлення до шкільного
вебсайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень)"
Завдання виконати до 20:00 22 квітня
1. Теорія ознайомтесь із поняттям замітка та особливостями її створення у презентації.
2. Якщо не зрозуміли теорію, то раджу переглянути відео, подане нижче.

3. Виконайте вправу 464. Або, як варіант, можете створити інформаційну замітку про власне дистанційне навчання, ілюструвати її фотографією. За вашим бажанням, опублікуємо її на сайті школи.

Урок 20-21 (120-121). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці). Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів"
Завдання виконати до 20:00 23 квітня
1. Прочитайте і вивчіть правила у підручнику § 59 (ст. 172).
2. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя, крім домашнього завдання.
У вправі 3 з відео треба правильно записати адреси на конверті. Якщо вдома немає готового конверта - роздрукуйте його або намалюйте (можете зробити конверт оригінальним, головне, щоб правильно були записані адреси, вони можуть бути жартівливими чи несправжніми☺). Фото конверта теж скидайте.
3. Виконайте з підручника впр. 468 усно, 469 письмово.
4. Творче завдання. Складіть і запишіть лист у майбутнє (ст. 173), гарно та оригінально оформіть його і надійно заклейте, адже потім ви віддасте його класному керівникові, який зберігатиме листа аж до випускного. (Про це завдання звітувати не треба, його можна виконати пізніше).

Урок 22 (122). Тема "Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів (тестування)"
Завдання виконати до 20:00 27 квітня
 
 



Урок 23 (123). Тема "Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком"
Завдання виконати до 20:00 28 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (письмові завдання також).
2. Вивчіть правила у підручнику § 60.
3. Виконайте впр. 471, 474.
Урок 24-25 (124-125). Тема "Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком"
Завдання виконати до 20:00 30 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи УСНО вказівки вчителя. 

2. Опрацюйте §61, вивчіть правила.
3. Виконайте вправи 477, 478 - усно; 479, 480 - письмово.

Урок 26-27 (126-127). Тема "Уроки мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі"
Завдання виконати до 20:00 5 травня
1. Пригадайте, яку будову має текст-роздум.
Запам'ятайте! Будь-який твір має чітку структуру й будується за стрункою схемою: вступ, основна частина, висновок. Твір-роздум - особливий текст, будова якого визначена законами логіки.
2. Перегляньте відео про структуру твору-роздуму.
Якщо не зрозуміли структуру твору-роздуму, можете переглянути ще відео.
3. Ознайомтеся з тематиками твору-роздуму. Оберіть одну з них. Підготуйтесь до написання твору (поміркуйте над обраною темою, складіть план).

· Чому людина має бути чемною?
· Чому потрібно захищати слабших?

· Чому потрібно вивчати іноземну мову?

4. Напишіть твір-роздум у зошит.



Урок 28 (128). Тема "Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору"
Завдання виконати до 20:00 7 травня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя.
2. Вивчіть правила у підручнику § 63 (ст. 179-180).
3. Виконайте вправи 487 - усно, 488, 492 - письмово.


Урок 31-32 (131-132). Тема "Діалог. Тире при діалозі"
Завдання виконати до 20:00 14 травня
1. Перегляньте відео за посиланням.
2. Опрацюйте у підручнику § 64, вивчіть правила (ст. 183).
3. Виконайте вправи 496 (усно), 499 (письмово).

Урок 33 (133). Тема "Інсценування байки, текст якої містить діалог. Узагальнення і систематизація знань з теми "Синтаксис"
Завдання виконати до 20:00 18 травня
1. Перегляньте відео, таким чином ви повторите весь теоретичний матеріал  із теми "Синтаксис".

2. Виконайте вправи із підручників § 65: впр. 501, 504, 505 і тести на ст. 187-188.

 Урок 34 (134). Контрольна робота. Складні речення. Пряма мова. Діалог (тестування)"
Завдання виконати до 13:00 19 травня
1. Виконайте контрольну роботу.

Урок 35 (135). Тема "Лексикологія"
Завдання виконати до 20:00 20 травня
1. Перегляньте відео, подане нижче, усно виконуючи всі завдання. Пригадайте що вивчає розділ мовознавства Лексикологія.
2. Виконайте письмово із підручника вправи 508, 509, 513.

Урок 36 (136). Тема "Будова слова й орфографія"
Завдання виконати до 20:00 21 травня
Плакат "Будова слова". НУШ., цена 28 грн., купить в Тернополе ...
1. Повторіть правила із § 17-24.  
2. Виконайте письмово із підручника вправи 516, 518, 519.


Урок 37-38 (137-138). Тема "Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія"
Завдання виконати до 20:00 26 травня

1. Перегляньте відео, виконуючи з нього всі завдання, крім домашнього.

2. Виконайте з підручника вправи 521, 523, 528.
* Завдань багато, бо це за 2 уроки )))

Урок 39 (139). Тема "Синтаксис і пунктуація"
Завдання виконати до 20:00 27 травня
1. Повторіть теорію, скориставшись презентацією.  
2. Виконайте письмово із підручника вправи 530, 532, 534.


Урок 40 (140). Тема "Підсумковий урок"
Завдання виконати до 20:00 28 травня
 Діти! От і завершився наш навчальний рік! Для нас він був насиченим, незвичайним та неординарним. Ми з вами зробили багато роботи, виконали безліч цікавих завдань, вивчили купу теоретичного матеріалу, не зважаючи на те, що навчання наше було останнім часом дистанційним. Але ви справилися із цим! Ви - МОЛОДЦІ!!!
   Тому гарних вам канікул та приємного відпочинку!





Коментарі

  1. Світлана Олександровна у нас у класі не має цікавих історій

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді їх треба придумати))) Зараз ви можете писати і про дистанційне навчання також, як воно вам дається, або про спілкування з друзями.

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання