Дистанційне навчання для 7 класу (мова)

Карантин карантином, але вчитися треба, тому, любі мої учні, очікую від вас плодотворної праці ☺P. S. Для кожного класу - своя вкладка.Звіт про виконання приймаю у формі фото вашої роботи на електронку Svetlana438@UKR.NET, або в соцмережах Instagram, Viber, Telegram, Facebook. Хто вчасно звітується, тому роблю у своїх записах відмітки про виконання.



Урок 1 (74-75). Тема "Прислівник. Правопис прислівників" 
Термін виконання - до 20:00 19 березня 

1. Повторіть правила правопису прислівників разом, окремо і через дефіс, переглянувши відео Правопис прислівників .
2. Запишіть у зошит прислівники (прислівникові сполуки), розподіливши їх у дві колонки: 1. Разом; 2.Через дефіс.
(Без)відома, (без)перестанку, (без)сумніву, (без)кінця(і)краю, (в)до(світа), (в)затишку, (від)тепер, (від)усюди, (во)віки, (в)решті(решт), вряди(годи), (все)одно, всього(на)всього, (в)три(дорога), (в)цілому, (в)шосте, ген(ген), давним(давно), (де)далі, день(за)днем, день(у)день, десь(то), (до)відома, (до)завтра, (до)ладу, (до)не(схочу), (до)нині, (до)ранку, (з)боку, (з)боку(на)бік, звіку(зроду), (зо)зла, (з)середини.

3. Пригадайте, що слід відрізняти прислівники з префіксами від сполучень прийменників з іменниками. Прислівники пишемо разом, а прийменники з іменниками - окремо, наприклад, повернути вбік (прислівник) — ударити в бік (прийменник з іменником); вивчити вірш напам’ять (прислівник) — подарувати фото на пам’ять(прийменник з іменником).

4. Перепишіть речення, розкриваючи дужки. З’ясуйте розбіжність у написанні однозвучних слів.
1. Глянути (в) бік — ударити (в)бік. 2.Попередити (в)останнє — налити води (в)останнє відро. 3.Увести прислівник (у)перше речення — (у)перше почути. 4.Подарувати (на)пам’ять книгу — продекламувати вірш Шевченка (на)пам’ять.

Урок 2 (76-77). Тема "Написання прислівникових сполук" 
Термін виконання - до 20:00 24 березня 

1. Перегляньте відео , починаючи із часу 1:35 до 2:00
2. Опрацювати правила у підручнику ст. 194
3. Виконати вправи 416, 418, 419.


Урок 3-4 (78-79). Тема "Уроки мовленнєвого розвитку. Складання анотації на книжку з використанням прислівників" 
Термін виконання - до 20:00 25 березня 

1. Виконайте впр. 169 на ст. 89 (усно).

2. Прочитайте правила на ст. 90, а також інструкцію "Як скласти анотацію?"
3. Відгадайте за анотаціями, який це твір і його автор. Запишіть у зошити відповіді.

    Текст 1. Автобіографічна повість зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії, почуття гумору і проніс їх через усе своє життя. Книга адресована школярам віком 10 – 15 років. 
    Текст 2. Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Мала мишка зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір. Книга розрахована на широке коло читачів. 

4. Виконайте впр. 171 (усно), 172 (письмово).

Урок 5 (80). Тема "Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Прислівник" 
Термін виконання - до 20:00 26 березня

1. Повторіть правила з § 31-34.
2. Знайдіть неправильні твердження і запишіть відповідні номери у зошити.
1. Прислівники у реченні виступають підметом.
2. Ступені порівняння можна утворити від усіх прислівників.
3. Прислівники можуть писатися разом, окремо і через дефіс.
4. Прислівники по- вашому, по-козацьки, по- перше пишемо разом.
5. Не з прислівниками завжди пишеться окремо.
6. Ні пишемо із прислівниками разом, коли між ними немає прийменника.
7. Слова спросоння, зрання, попідтинню, попідвіконню пишуться з двома буквами н.
8. Прислівники утворюють тільки просту форму ступенів порівняння.

3.  Виконайте вправи, подані нижче.

 4. Виконайте тести.
5. Підготуйтесь до контрольної роботи, усно давши відповіді на питання:


Урок 6 (81). Тема "Контрольна робота. Прислівник"
(роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші в лінію, число ставимо 25 березня)  
Термін виконання - до 20:00 27 березня


Щоб завантажити завдання контрольної роботи, перейдіть за посиланням, або відкрийте фото, подані нижче.

Контрольна робота з теми "Прислівник"


    Дистанційне навчання продовжується! Працюємо далі!
     Завдання виконуємо вчасно, не забуваємо про звіти.
    (Терміни виконання робіт збігаються із шкільним розкладом)

Урок 7 (82). Тема "Прийменник як службова частина мови. Прийменник як
засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою"
Термін виконання - до 20:00 6 квітня
1. Перегляньте відеоурок про прийменник, паралельно конспектуючи у зошит головне. (Примітка* на домашнє завдання, задане вчителем у відеоуроці, не звертаєте уваги, адже воно з іншого підручника).

3. Опрацюйте у підручнику теорію на ст. 208-211.
4. Виконайте впр. 464, 455 (у цій вправі випишіть усі прийменники у зошит).
5. Виконайте вправу, подану нижче

Урок 8 (83). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. 
Портретний нарис у публіцистичному стилі"
Термін виконання - до 20:00 7 квітня
1. Перейдіть за цим посиланням та опрацюйте теорію, подану в презентації (запишіть поняття портретний нарис, уважно перегляньте рекомендації до написання портретного нарису).
2. Перед написанням власного нарису, прочитайте приклад, наведений нижче.
НАТАЛІЯ МОСЕЙЧУК
  Її горду, подібну до натягнутої струни поставу ми щодня бачимо на екранах наших телевізорів. Європейська жінка із суперсучасним іміджем, елегантно вбрана, з вишуканою зачіскою та бездоганним мейк-апом. Упевнено й рвучко крокує вона назустріч глядачеві. Це ведуча «Телевізійної служби новин» на каналі «1+1» Наталія Мосейчук.
  Людина публічна й авторитетна, така собі «залізна леді» телебачення, Наталія ні з ким не спілкується на «ти» - не «тикає» нікому: ні колегам, ні приятелям, ні давнім знайомим. Це засвідчують і колеги-телевізійники, і ті, хто її близько знає.
  Звернення на «ви» – з одного боку, знак поваги до співрозмовника, з другого, - «захист від дурнів». Навіть вкрай невихованого співбесідника воно змусить бути чемним.
  Спілкування на «ви» дозволяє тримати дистанцію. Така собі система самозбереження в сучасному жорстокому мегаполісі.
  Своє приватне життя Наталія не афішує. «В ефірі я — публічна людина, все, що відбувається поза ефіром, — без коментарів. Моя робота — у кадрі», - пояснює вона.
  Ходять чутки, що Наталія гарно співає, проте тільки для найближчих – для тих, кого любить.
 Міцний внутрішній стрижень сформували в Наталії батьки. Тато – військовий, звично підтягнутий на службі й лагідний удома. Мати – вчителька, яка навчала й свою дочку, ось тільки в класі ніхто про їхні родинні зв’язки не знав. На уроках мама її просто не помічала, ретельно навчаючи інших. «Не уявляю, як ти навчилася читати й писати?» – дивується мама сьогодні. Саме вона привчила Наталію всього досягати власною працею, і дочка їй за це вдячна.
  Наталія Мосейчук має двох синів. Як кожна мати, мріє про щасливу для них долю, хоч розуміє, що колись вони обов’язково наступлять на свої граблі. Де зможе, там підстелить їм соломки. Де не зможе, сподівається на Бога. Синів привчає сподіватися лише на себе і всього досягати власною працею.
  Щодо цього вони мають чудовий приклад. Європейська селф-мейд вумен Наталія Мосейчук – типова українська жінка, яка віддано любить свою сім’ю, усього досягає працею і одержує від цього насолоду.

3. Напишіть портретний нарис свого кумира у публіцистичному стилі.

Урок 9 (84-85). Тема "Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних
прийменників разом, окремо та через дефіс"
Термін виконання - до 20:00 8 квітня

1. Перегляньте відео, подане нижче, усно виконуючи всі вказівки вчителя (примітка* вправи у відео з ваших підручників).


2. Закріпіть теорію, вивчивши правила у підручнику на ст. 214, а також правила, подані нижче.
3. Вик. впр. 479 (із підручника) та вправу 451, подану нижче:


Урок 10 (86-87). Тема "Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-
іменникові конструкції в ролі членів речення. Редагування
речень, у яких допущено помилки у вживанні прийменників (у три години дня; консультація по фізиці; не прийшов із-за хвороби)"
Термін виконання - до 20:00 13 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи усно всі вказівки вчителя.
2. Прочитайте теорію:
3. Виконайте у підручнику впр. 458, 480 і вправу, подану нижче.




Урок 11 (88). Тема "Контрольний диктант"
Термін виконання - до 20:00 14 квітня
Роботу виконуєте на окремих подвійних аркушах у лінію
1. Запишіть диктант з відео:



Урок 12 (89). Тема "Сполучник як службова частина мови. Види сполучників
за будовою, походженням. Використання сполучників у
простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності"
Термін виконання - до 20:00 15 квітня

1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя.
2. Опрацюйте § 36 (ст. 220-224), вивчіть правила.
3. Виконайте впр. 489, 494.

Урок 13 (90). Тема "Написання сполучників разом та окремо"
Термін виконання - до 20:00 21 квітня
1. Перегляньте у відео пояснення вчителем теоретичного матеріалу
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, поданий нижче. Табличку "Написання сполучників" перепишіть у зошити. Правила вивчіть.


3. Виконайте вправи.
496 Прочитайте сполучники і сполучники з частками. Порівняйте, запам'ятайте їх написання.

499 Перепишіть речення, над кожним сполучником напишіть групу за значенням (у підручнику ст. 221 табличка)



Урок 14 (92). Тема "Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте – про те, зате – за те, якби – як би та ін.)»"
Термін виконання - до 20:00 22 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче. Усі вказівки вчителя виконуєте усно, вправи подані з ваших підручників.

2. Вивчити правила на ст. 228-230 або правила, подані нижче.
3. Виконайте вправу 510 і вправи, подані нижче 

Урок 15 (93). Тема "Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі"
Термін виконання - до 20:00 27 квітня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя (короткий конспект + по 3 речення).
2. Опрацюйте § 37, вивчіть правила (ст. 232-233) або скористайтеся поданою нижче довідкою.

3. Виконайте вправу 514 та вправу, подану нижче.


Урок 16 (94). Тема "Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично)"
Термін виконання - до 20:00 28 квітня
1. Пригадайте з попереднього уроку, що словотворчі частки утворюють нові слова, формотворчі - форми дієслів та прикметників, а модальні служать для надання смислових або емоційних відтінків словам чи реченням.
Сьогодні мова піде саме про модальні частки. 
2. Уважно розгляньте табличку, подану нижче.
3. Виконайте вправи, подані нижче.
510. Прочитайте текст. Знайдіть і випишіть із нього модальні частки, визначте і запишіть їхню групу за значенням (див. табличку вище). Прочитайте текст без часток. Як це вплине на нього? Зробіть короткий (1-2 речення) письмовий висновок, чи підсилюють частки виразність мовлення.
4. Пройдіть тест.

Урок 17 (95). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі"
Термін виконання - до 20:00 29 квітня
1. Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші у лінію, записавши так:
Двадцять дев'яте квітня
Контрольний докладний письмовий 
переказ тексту-роздуму 
дисксійного характеру в публіцистичному стилі
План
2. Перегляньте презентацію, виконуючи всі вказівки. 
3. Текст переказу.
4. Напишіть переказ спочатку на чернетку, а потім перепишіть у чистовик (подвійний аркуш у лінію).



Урок 18-19 (96-97). Тема "Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення). Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не"
Термін виконання - до 20:00 5 травня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи всі вказівки вчителя, письмові завдання також (вправи у відео з вашого підручника, тому працюйте паралельно з ним).
2. Вивчіть правила з § 38 (ст. 240, 243).
3. Виконайте вправу 543.
4. Розгляньте логотипи на ст. 243. 
⃟Складіть невеличку розповідь (4-7 речень), яким ви бачите логотип рідного села, школи, класу чи своєї сім'ї. Використайте в його описі слова з частками не та ні
⃟АБО створіть логотип у додатку "Canva" (його можна безкоштовно завантажити за цим посиланням).

Урок 20-21 (98-99). Тема "Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки"
Термін виконання - до 20:00 13 травня
1. Перегляньте відео, подане нижче, виконуючи УСНО вказівки вчителя.
2. Вивчіть правила у підручнику ст. 237.
3. Виконайте із підручника вправи 524, 526.

Урок 22 (100). Тема "Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Виразне читання текстів з вигуками"
Термін виконання - до 20:00 18 травня
1. Перегляньте відео, виконуючи всі вказівки вчителя (вправи також).
2. Вивчіть правила із підручника § 39.
3. Виконайте вправи 552, 553.

Урок 23 (101). Тема "Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках"
Термін виконання - до 20:00 19 травня
1. Прочитайте правила, подані нижче.
2. Виконайте вправи, подані нижче.



Урок 24 (102). Тема "Контрольна робота. Прийменник, сполучник, частка, вигук (тестування)"
Термін виконання - до 11:00 20 травня
1. Виконайте контрольну роботу на окремому подвійному аркуші у лінію.

Урок 25-26 (103-104). Тема "Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні"
Термін виконання - до 20:00 26 травня
1. Пригадайте теорію, розглянувши фото нижче:
Частини мови: таблиця – Українська мова та література
2. Виконайте з підручника вправи 558, 571, 578.
 Урок 27 (105). Тема "Підсумковий урок"
Термін виконання - до 20:00 27 травня
   Діти! От і завершився наш навчальний рік! Для нас він був насиченим, незвичайним та неординарним. Ми з вами зробили багато роботи, виконали безліч цікавих завдань, вивчили купу теоретичного матеріалу, не зважаючи на те, що навчання наше було останнім часом дистанційним. Але ви справилися із цим! 
   Наостанок перевірте свої знання, виконавши тести за посиланням )))
   Гарних вам канікул та приємного відпочинку!





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання